مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1396 ساعت 17:102017-09-25حوادث

به "پلاسکو"های اصفهان تذکر داده ایم


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: ساختمان های بلند باید در مقابل حوادث از خود دفاع کنند و مجهز به سیستم های اطفاء حریق و اطلاع رسان و دیگر تجهیزات باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، آتشپاد بهزاد بزرگزاد در نشست خبری به مناسبت 7 مهرماه روز ایمنی و آتش نشانی اظهار کرد: سازمان آتش نشانی تنها سازمانی است که 81 درصد از رضایتمندی مردم را کسب کرده است.

میزان رضایتمندی مردم در سال 94 حدود 72 درصد بوده که در سال 95 به 81 درصد رسیده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اظهار کرد: تعداد کل عملیات امداد و نجات و اطفاء حریق در سال 95، 9 هزار و 38 مورد و شامل 4 هزار و 32 حریق و 5 هزار و 6 حادثه در شهر اصفهان بوده و متوسط تعداد عملیات اطفاء حریق در سال 95 در روز 25 مورد بوده است.

بزرگزاد با بیان اینکه شهر اصفهان آبستن حوادث است، تصریح کرد: اصفهان به دلیل وجود زاینده رود همچون شهرهای ساحلی، به دلیل وجود کوه صفه منطقه کوهستانی و چهار راه ترانزیت است و آمار تصادفات این شهر بسیار بالا است و همچنین توریستی بودن شهر و نیز جمعیت بالای شهر می تواند در حوادث اثرگذار باشد.

وی گفت: آمار کل فوت شدگان حوادث در سال 95 نسبت به زمان مشابه سال پیش از آن، 25 درصد کاهش و آمار کل نجات یافتگان در سال 95 نسبت به مدت مشابه در سال قبل، 19


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به "پلاسکو"های اصفهان تذکر داده ایم

به "پلاسکو"های اصفهان تذکر داده ایم